Re: WINDOWS 98 PL - KUPIE

Autor: Paweł Chałczyński (alisoft_at_polbox.com)
Data: Fri 02 Oct 1998 - 21:13:22 MET DST

>To mowilem ja - zlodziej softu - do momentu
>otrzymania dobrze platnej pracy, co nie nastapi
>zapewne wczesniej jak po skonczeniu studiow ;o)
>Ale zeby je skonczyc musze zaliczyc np. Informatyke
>czy chocby glupia obsluge Office`a i dla tego musze
>krasc jak na razie, zeby pozniej moc byc uczciwym.

Wlasnie o tym mowilem mojemu przedmowcy, byles szybszy w argumentowaniu :-),
a co do tej analogi do samochodow, ktora tak czesto wytaczaja, to juz
bardziej zblizona jest sytuacja ze ktos kradnie samochod powiedzmy ptosto z
fabryki i wtedy jest wlasnie podobnie do programow.

See you in future !
Paweł Chałczyński - ALIGATOR
alisoft_at_polbox.com ICQ 4289653