HP690C i brak opcji Pojemnik Fotograficzny

Autor: Noise (noise_at_kki.net)
Data: Fri 02 Oct 1998 - 07:35:54 MET DST

Jak klikam drukarke\wlasciwosci to w zakladce
Ustwienia zawsze mialem opcje (wl/wy) Pojemnik Fotograficzny.
Teraz tego nie mam. U mojego kumpla tez juz tego niema.
Nawet jak wloze pojemnik foto, to tez nic!!!
Moze to dlatego ze zmienilem win na osr2,
bo jak w zainstalowalem na innym komputerze,
majacym win98 pl, drivery do hp690c to pojawila sie ta opcja!!
Drivery mam oryginalne, pojemniki tez.
Co zdrobic. Prosze o pomoc.

Robert: noise_at_kki.net.pl