off topic: dlaczego ?

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Fri 02 Oct 1998 - 00:33:25 MET DST

Robert Kois wrote:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^

[...]

 RK> Sygnaturka Znik'a jest całkowicie zgodna z Netetykietą :P

A czy mi chodziło o sygnaturkę Znika? Patrz podkreślenie.
Do Znika mam pretensje nie o sygnaturkę, tylko o upominanie na grupie, z
crosspostowaniem i cytowaniem całego inkryminowanego posta - a to jest po prostu
spam, a nie dobra robota. Poza tym - wiele osób pamięta jego lamerstwo półośkowe
na pl.comp.os.win95 - po prostu Znik nie ma _moralnego_ prawa upominania
kogokolwiek.

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl