Re: Jaki kontroler scsi?

Autor: Bartek Pietrzyk (chocim_at_ceti.com.pl)
Data: Thu 01 Oct 1998 - 19:23:55 MET DST

dano wrote in message <36121E72.70236D5_at_kki.net.pl>...
>Co polecacie do Yamahy 4260?

Ja osobiscie mam kontroler SCSI Tekrama z serii DC390 (mam wersje Ultra
Wide, ale nagrywarce takie cuda nie sa na nic potrzebne, starczy swobodnie
Ultra, jezeli dyskow twardych SCSI nie zamierzasz podlaczac). Tekram jest
bardzo dobrym i niedrogim kontrolerem, IMHO to dobrze wydane pieniadze, bo
np. Adapteki sa cholernie drogie. Tekram wydaje sie tez dobrze chodzic na
podkreconej nieco szynie (u mnie PCI idzie na 37.5=75/2), z Adaptecami
(2940U, 2940 UW) ludzie kiedys zglaszali problemy po podkreceniu szyny na
comp.sys.ibm.pc.hardware.* Tak wiec z wlasnych doswiadczen moge polecic
Tekrama (taka sama Yamaha 4260 pracuje na nim u mnie razem z CD Plextora i
rozumieja sie doskonale).

--
Pozdrawiam,
Bartek Pietrzyk