Re: IDT WinChip

Autor: Tomasz Stiller (kaszel_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 01 Oct 1998 - 20:55:38 MET DST

Tomasz Krawczyk wrote:

> A zdajesz sobie sprawe, ze w Q testujesz niemal wylacznie jednostke
> zmiennoprzecinkowa, a Winda korzysta wylacznie ze staloprzecinkowej?

Jakos niezauwazasz ze nie sama winda czlowiek zyje,
do worda, exela wystarczy ci juz 486.
Kupujac pentiawke czlowiek chcial by wykozystac kompa
do czego pewazniejszego .. grafika 2D, 3D ,dtp , wszelkiego rodzaju
cad'y .. to wszystko jedzie juz w duzej mierze na fpu.
A jak najprosciej przetestowac fpu ? oczywiscie odpalacjac quake'a :-D
Zreszta gdzie by czlowiek nie czytal jakiegos testu proca
to zawsze podawana jest wydajnosc w quake'u .. co ty na to ?

> Pozatym nie osmieszaj sie, powolujac sie przytescie PROCESORA a nie
> KOPROCESORA na Qwaka. Jesli juz, to moze to byc jeden z parametrow

Ja sie wcale nie osmieszam ... to nie ja zaczelem testowac
winchipa na quake'u .. zucilem tylko kilka wynikow

> bynajmniej nie najwazniejszy. (Wiesz, ze sa ludzie, ktorzy nie maja
> zainstalowanego Q i zyja?)

Oczywscie ale niemozesz bagatelizowac znaczenia fpu ....

--
/======= Tomasz Stiller ========\
|  e-mail: kaszel_at_priv.onet.pl  |