Re: upgrade plyty HOT-541

Autor: Tomasz Hrycuniak (thserwis_at_polbox.com)
Data: Thu 01 Oct 1998 - 17:59:59 MET DST

Andrzej Niedzielewski napisał(a) w wiadomości:
<360f7d8d.21701356_at_news.tpnet.pl>...
>Posiadam plyte HOT-541 , ktora chcialbym zmodernizowac o procesor MMX
>Jak wiadomo wymaga on dwoch napiec . Plyta ta posiada specjalne
>gniazdo do zamontowania regulatora napiecia obnizajacego 3V3 do 2V8 .
>I to jest wlasnie sprawa , z ktora zwracam sie o pomoc .Czy ktos wie ,
>czy i gdzie mozna kupic taki regulator .Ewentualnie posiada i nie jest
>mu potrzebny. Wymiana plyty na inna mnie nie interesuje .
>
>Dziekuje

To będzie problem !!! Miałem taką płytę i też chciałem kupić ten regulator.
Niestety się nie udało (to było kilka miesięcy temu). Jeśli Ci na tym zależy
to spróbuj u przedstawiciela Shuttle, to przecież ich płyta. Namiary masz
dalej, ale weź pod uwagę, że sam regulator może nie wystarczyć. To jest
płyta na 430FX i bez uaktualnienia biosu może nie chodzić z procesorami MMX.
Ja mimo wszystko zmieniłem całą płytę i polecam to samo :)))

Shuttle Computer
Osielsko k/Bydgoszczy
tel. (052) 3813463

pozdrawiam