Re: POMOCY !!!!

Autor: Sebastian Grzanowicz (seboace_at_mail.gwl.koszalin.tpnet.pl)
Data: Thu 01 Oct 1998 - 19:48:12 MET DST

sprawdz te zasilacz mialem podobny problem i tez po dlugotrwalym
uzytkowaniu rozkrec sprawdz zimne luty tu juz nie bedzies mial takich
problemow jak na plycie glownej jak sprawdzac to juz ci kos napisal
poza tym pewnie masz tam jakis calkiem niezly sprzet karty muzyczne
graficz akceleratory samego procka to wszystko zre prad wiec ma jakas
tam swoja moc i taki tam pierdoly zobacz czy jesli zmienisz zasilacz
(mozesz cala obudowewraz z nim) bedziesz mial takie przeboje
mozesz miec go tez po prostu za slabego co z tego ze na nim pisze 20 czy
iles wat moze wyciaga tylko 80 prz nierozgrzaniu?
podsumowujac u mnie to byl zasilacz

Seboace (Sebastian Grzanowicz)