Re: Polskie litery; bylo:Karta do cišgania vide

Autor: Jaroslaw Andrzejewski (jareka_at_dawid.com.pl)
Data: Thu 01 Oct 1998 - 14:18:10 MET DST

1 Oct 1998 13:39:04 +0200, gjedrasi_at_friko6.onet.pl (Harry)
napisał(-a):

>Netykieta sie klania !!!
Owszem, poczytaj ja (np. na Polskiej Stronie Ogonkowej). Pozwala ona
na uzycie polskich znakow pod warunkiem wlasciwego zakodowania.
>Polskie litery mozesz sobie pisac prywatnie do kumpli.
Moge.
>Posty z listy czyta kilkadziesiat osob (moze mniej, moze wiecej)
Tu chyba wiecej :-)
>i nie kazdy musi uzywac takich programow i kodow jak szanowny
>Jaroslaw Andrzejewski.
ISO 8859-2 uzywam chyba nie tylko ja?
>Ciekawe jak Tobie czyta sie listy okraszone slicznymi krzaczkami
>zamiast liter?
A za to przepraszam. Zmienilem program do news-ow i nie zuwazylem ze w
nowszej wersji "zgubil" gdzies z naglowka zapis o kodowaniu. Wlasnie
walcze z tym.

Nadal jednak twierdze, ze _prawidlowo_ zakodowane polskie znaki sa w
grupach dopuszczalne.

--
Jarek Andrzejewski