Re: jak podkrecic Celerona

Autor: Piotr Łukasik (plukasik_at_safo.com.pl)
Data: Thu 01 Oct 1998 - 15:35:29 MET DST

odesle cie do pewnej stronki z podkrecaniem Celeronka , mam taka sama plyte
i celera 300 , i bez pewnego przerobienia Celera ta plyta nie pujdzie wiecej
niz 75Mhz
a to adres : http://www.tomshardware.com/Celeronto100.html
Ja osobiscie nie podkrecam go chwilowo bo nie mam takiej potrzeby :)))

--
                               Piotr Łukasik
                                (ReWolver)