Re: Problem roku 2000

Autor: Jakub Szwajka (jszwaj_at_sgh.waw.pl)
Data: Thu 01 Oct 1998 - 13:57:53 MET DST

> Czy jest jakis programik,
> ktory puszczony na kompie powie mi
> ze ten komputer bezpolesnie przebrnie przez rok 2000
> a ten nie.
>
> (ja wiem, ze mozna zmienic date i czas, chwilke poczekac,
> przekonac sie naocznie, potem znowu przywrocic stara date i czas itd...
> ale moze jest jakis maly programik, ktory to robi ???)

jak wg ciebie problem y2k sprowadza sie tylko do zegara w biosie
to masz szczescie albo nie uzywasz profesjonalnie baz danych
(miedzy innymi).
(przepra za brak odpowiedzi ale sie zjezylem)
szajbus
... In God we trust and the rest we monitor and photograph ...
... Jakub Szwajka jszwaj_at_sgh.waw.pl ...