Re: AMD K6 2

Autor: Peter (Piotr.Wanat_at_usa.net)
Data: Thu 01 Oct 1998 - 12:31:05 MET DST

Jaroslaw Andrzejewski wrote:

> Przykro mi to stwierdzić, ale to Ty na fizykę nie chodziłeś (no, może
> chodziłeś, ale grałeś w okręty :-)
> Radek ma rację!

    Nie...Naprawdę chcesz powiedzieć, że czarny radiator lepiej pochłania
CIEPŁO niż inny....? Buhahahahahah.....! I naprawdę wydaje ci się, że
współczynnik odbijania promieniowania świetlnego ma cos tu do rzeczy? No
chyba, że twój procek przy ambitniejszych graficznie programach zaczyna
swiecić... :^))))

Peter
mailto:kocur_at_ernie.icslab.agh.edu.pl