Re: CD ROM -> odtwarzacz

Autor: Rafal Michniewicz (rafim100_at_kki.net.pl)
Data: Thu 01 Oct 1998 - 09:51:27 MET DST

Wojtek Deneka wrote:

> Janusz Kasperczyk wrote:
> moj satry cd (2x, lion costam) nie mial wyprowadzonego przycisku play/ff
> na zwenatrz, jednakze po rozebraniu okazalo sie ze ma na plytce miejsce
> na wlutowanie mikrostyka. sprawdz swoj. jednak przewaznie cdromy maja
> slabiutkie przetworniki - jakosc dziwieku pozostawia wiele do zyczenia

Ale pozostaje jeszcze zasilanie. Komputerowe zasilacze sa chyba
impulsowe czy cos takiego. Ja mam tez starego CD Mitsumi 2X wpiolem go
stabilizowanego zasilacza 5V 12V i tak sie zgrzal ze chyba calkiem go
dobilem. ( zasilanie podpiolem prawidlowo :-)) )

--
  __  __
 |__||_   Rafal Michniewicz rafim100_at_kki.net.pl