Re: Winda98pl

Autor: Jarosław Kamper (jarekkam_at_kki.net.pl)
Data: Thu 01 Oct 1998 - 00:10:24 MET DST

Nomad napisał(a) w wiadomości: ...
>W <maaP1.4734$36.1023389_at_news.tpnet.pl>, dnia Sat, 26 Sep 1998 18:14:42
>GMT, jarekkam_at_kki.net.pl napisałeś...
Za

>Jeżeli jeszcze w Menedzeże urządzeń masz MyszMysz (to nie błąd - tak jest
>napisane !), to masz okazję testować wersję Beta, która leżała gdzieś
>na polskim serwerze i większość ludzików ją przejrzało, po czym
>wróciło do Szklarni '95.
>A w Ołtluku to można sobie chyba wyłączyć automatyczne łączenie, chyba w
>Narzędzia/Opcje/Połączenie telefoniczne - zaznacz "Nie łącz".
>Informacji o systemie nie ma, bo Beta chyba tego nie obsłguje.
>

>nomad_at_friko.sos.com.pl
>friko.sos.com.pl/~nomad

Tak właśnie jest! Co do tego wyłączenia, to przy każdym wejściu się łączył i
ustawiłem tak jak piszesz. Jednakże mam nowy problem... Właśnie z Outlook
Express'em... CZCIONKI!!! (ążśźćęńłó) Na jakie ustawić. Podobno jest gut,
ale we właściwościach brak informacji o zestawie kodowaniu.
jarekkam_at_kki.net.pl