Re: Nowy chinski system operacyjny !

Autor: Hubert DePeSz Lubaczewski (depesz_at_venus.ci.uw.edu.pl)
Data: Wed 30 Sep 1998 - 15:53:34 MET DST

deMon wrote:

> poprawka: od marketingu to on ma swoich ludzi. sam nawet palcem nie kiwnie
> (tylko tlucze ciezki szmalec)

aaaaaaha. tzn. to jego niekiwanie to ...? np. rozmowa z pewnym kardynałem w
brazylii to pies? a wizyta w tym krauj gdzie się widział z jakims politykim i
dostał ciahem to pies? gates prowadzi marketing na zdecydowanie wyższym
szczeblu - popularyzuje swoją osobę wśród ludzi którzy jednym kiwnięciem ręki
podpiszą kontrakt na 100000 kopii winxx.

DePeSz

--
Hubert DePeSz Lubaczewski <=--=> depesz_at_venus.ci.uw.edu.pl
       Mój Boże, spraw abym milczał, dopóki się