Re: Drgajacy obraz

Autor: JJ (jax_at_friko3.onet.pl)
Data: Wed 30 Sep 1998 - 09:37:23 MET DST

Pawel Kubacki napisał(a) w wiadomości: <3610d8a4.5186128_at_news.tpnet.pl>...
>On Tue, 29 Sep 1998 10:21:49 GMT, "JJ" <jax_at_friko3.onet.pl> wrote:

>Wyglšda na to, ze karta grafiki nie wyrabia.Czy sprzwdzales przy
>nizszej rozdzielczosci?
> Mialem identyczny problem z Virge 4Mb Edo RAM. Na plycie 66MHz byl
>efekt jak u ciebie. Wymienilem plyte na 100 MHz i windows zaczelo mi
>sie wieszac. Po wymianie karty na inna z pamiecia SDRAM wzystko dziala
>bez zarzutu.
>

>Pawel Kubacki
>p_k_at_priv.onet.pl

Prawde mowiac troche mieszalem z kartami tzn. padlo mi kiedys wylaczanie i
wygaszanie monitora po wymianie karty z Cirrus Logic PCI 1 MB na S3 Virge 2
MB.
Mialem mozliwosc zamienic tego Virge'a na taki sam model z innego komputera
gdzie wylaczaniae monitora dzialalo - i tak zrobilem. Wlasnie od tego czasu
zaczely sie problemy.
Tak a'propos zamierzam wymienic karte S3 z 2 MB na 4 MB (doplata ok 60 zl)
czy oplaca sie taki zabieg, czy tez nie.

Pozdrawiam

jarek