Re: Yamaha CDR200t - problemy

Autor: Adam Kazmierski (adamk_at_swk.med.pl)
Data: Wed 30 Sep 1998 - 08:12:31 MET DST

> Jak jest na gwarancji to masz fart bo mi sie wydaje ze jest to problem kalibracji
> lasera a nie zanieczyszczen.

Jezeli jest jeszcze na gwarancji to rzeczywiscie zanieczyszczenia nie graja roli
(chyba ze ktos trzyma sprzet w b...)Kalibracja takze moze byc konieczna ... ale ...

> Jesli uzywajasz dobre CDR (np. TDK , VERBATIM )

Verbatim'y tak ... ale TDK'i ... kiepskie ... na 10 plyt 3-4 pada (autopsja) ...

> i wszystko jest dobrze skonfigurowane

Nie zawsze sie wydaje ze jest okey ... poniewaz jezeli to chodzi pod winda to kazdy
instalowany program moze doprowadzic do jakies zmiany w rejestrach i jest problem ...

> a problemy pojawiaja sie przy nagrywaniu plyt
> powyzej jakiejs tam pojemnosci to napewno naped wymaga kalibracji. Jest wykonalne
> tylko w fabryce albo bardzo dobrze wyposazonych warsztatach.

jezeli ma problemy z kalibracja to raczej na nie rowno napylonych plytkach ..
szczegolnie jak nie kce finalizowac ... poniewaz po zapisaniu trackow ... przerywa
zapis na chwile ... po czym sie odpala i kce finalizowac ... wtedy nastepuje na nowo
kalibracja soczewki i to jest moment krytyczny ... bo najczesciej pada na finalizacji
Jeszcze innym rozwiazaniem jest sprobowanie uzywania plytek z jasnym nosnikiem np.
SONY ...BTC ...DYSAN ...jezeli to nie pomoze oddaj do serwisu (poki jest na
gwarancji!!!)

--
Adam "ExploRa" Kazmierski / COLOR7
adamk_at_swk.med.pl | http://www.swk.med.pl/~adamk/