Re: WINDOWS 98 PL - KUPIE

Autor: Pszemol (pszemol_at_polbox.com)
Data: Wed 30 Sep 1998 - 02:22:51 MET DST

>to glupie porownanie do zlodziejstwa samochodow,
>to sie calkowicie rozni i nie ma czego porownywac.
Oczywiście że się różni: Windowsami do Paryża nie dojedziesz! Czyżbyś
był jednym z tych którzy uważają, że kradzież programu nie jest
kradzieżą? Proszę - powołaj więc wątek odpowiednio zatytułowany (aby
nie wprowadzać w błąd niezainteresowanych) bo ja chętnie bym sobie
podyskutował. Chciałbym usłyszeć Twoje konkretne argumenty w tej
sprawie.
Pszemol