Re: Monitor Samsung 700p plus

Autor: Janusz Gniewek (jag_at_softsystem.pl)
Data: Tue 29 Sep 1998 - 12:14:09 MET DST

Michal Malanowicz wrote in message ...
>Wlasnie posiadam taki monitor. IMO jest swietny. Nic nie przebieralem
>w monitorach, przynioslem do domu pierwszy lepszi i... mila niespodzianka.
>Obrazu w zasadzie nie trzeba bylo korygowac - wszystko proste, bez
>odksztalcen i rozbierznosci. Ostrosc i kontrast stoja na bardzo
>wysokim poziomie.
[ciach]
>Poza tym, jest to delta (plamka 0.26), ktorej to jestem zwolennikiem
>za najbardziej wierne odzwierciedlanie kolorow i za brak paskow
>w poprzek ekranu.

Wiekie dzieki za opinie.

Jestem ciekaw, w jakiej rozdzielczosci najczesciej pracuje (1024x768, a moze
wiecej ???).

I jeszcze jedna rzecz: 17-tki, ktore mialem okazje ogladac (m.im ADI
Microscan 5G i GT, CTX 1792UA Futura) mialy problemy z wyswietlaniem
pionowych linii w pewnej odleglosci od srodka ekranu (efekt "klepsydry"),
podczas gdy brzegi ekranu byly prostokatne (bylo to szczegolnie widoczne
przy wyswietlaniu ekranu testowego z siatka).

Jak ta sprawa wyglada w przypadku Samsunga 700p Plus ?
(Nie wszystkim to przeszkadza lub zwracaja na to uwage, stad ta
dociekliwosc...)

Janusz
jag_at_softsystem.pl