Re: Winda98pl

Autor: Nomad (nomad_at_friko.sos.com.pl)
Data: Tue 29 Sep 1998 - 09:44:27 MET DST

W <maaP1.4734$36.1023389_at_news.tpnet.pl>, dnia Sat, 26 Sep 1998 18:14:42
GMT, jarekkam_at_kki.net.pl napisałeś...
> Niedawno pożyczyłem Winde98PL w celu sprawdzenia przed zakupem. Niestety nie
> spotkałem się z Numerami seryjnymi, ani polsk± wersj± helpa. Podobno to jest
> wersja final (CD=630MB). Poza tym w Start=>Akcesoria=>Narzędzia
> systemowe=>Informacje o systemie wyskakuje komunikat "Nie można znaleĽć
> żadnych kategorii informacji. Ponadto po reinstalacji Outlook Expressa (z
> tejże płyty) przy wej¶ciu do w/w programu, bez jakichkolwiek ogródek komp.
> zaczyna się ł±czyć z 0202122 (mógłby chociaż spytać czy ja tego chcę...). Za
> rozwi±zanie problemu(-ów) wielkie DZIĘKI.
> [...]
Jeżeli jeszcze w Menedzeże urządzeń masz MyszMysz (to nie błąd - tak jest
napisane !), to masz okazję testować wersję Beta, która leżała gdzieś
na polskim serwerze i większość ludzików ją przejrzało, po czym
wróciło do Szklarni '95.
A w Ołtluku to można sobie chyba wyłączyć automatyczne łączenie, chyba w
Narzędzia/Opcje/Połączenie telefoniczne - zaznacz "Nie łącz".
Informacji o systemie nie ma, bo Beta chyba tego nie obsłguje.

nomad_at_friko.sos.com.pl
friko.sos.com.pl/~nomad