Re: Uwaga na modem Zoltrix 56k HCF PCI

Autor: AsH (ash_at_d2.org.pl)
Data: Tue 29 Sep 1998 - 00:48:01 MET DST

On Mon, 28 Sep 1998 20:27:17 GMT, "Old Shark" <oldshark_at_vc.pl> wrote:

>Widzę że rozmawiacie o 2 różnych modemach. Zoltrix 56k HCF PCI jest na
>PCtel`u a nie na Rockwellu. Faktycznie działa poprawnie tylko na

Uhm, ciekawe. Mam taki wlasnie modem, jest na PCI i na Rockwellu.
Na chipsecie RCVDL56DPGL/SP.

>nowych cyfrowych centralach telefonicznych. Nie ma takich problemów z
>modemami opartymi na Rockwellu, choć jeszcze nie widziałem takiego na
>PCI.

Ah, to ze ty nie widziales nie znaczy ze takich nie ma. ;]

Problemem tego modemu jest ping :> Nie da sie na nim grac w
Quake..zreszta osiagi (transfer zip'ow z inetu) na poziomie 4,8 kb, w
porownaniu z 5,8 kb USR'a tez jakos nie pasuja do "ochow" i "achow"
testujacych z CHIP 10/98 :/