Re: jak odzyskac dane z dyskietki z uszkodzonym sektorem systemowym

Autor: Jacek Poszytek (szytek_at_hermes.umcs.lublin.pl)
Data: Sat 26 Sep 1998 - 15:51:20 MET DST

JJ wrote:
> Chodzi o dyskietke FDD i nie szkoda mi dyskietki tylko danych.
> Najdziwniejsze jest to ze dyskietke ratuje szybkie formatowanie.
To znaczy sie jakis maly problem, bo przy duzych to nawet pelne
formatowanie nie idzie.
A czy ta dyskietka po probie czytania na drugim komputerze jest czytana
w stacji, w ktorej byla nagrana? Bo jesli tak to jest uszkodzona,
rozregulowana lub brudna stacja w drugim kompie. Jesli nie to sprawdz
czy dyskietki sa czytane w stacji, w ktorej byly nagrane bez
przenoszenia dyskietki do drugiego komputera.

pOSdrawiam
        Jacek