Re: Ctx 1792E niestety [dlugie]

Autor: Krzysztof Romanski (krisr_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 26 Sep 1998 - 14:25:29 MET DST

Dnia Fri, 25 Sep 1998 07:48:47 GMT, Mateusz napisał:

>Trafilem na fajnego goscia, ktory bez problemu postawil 2 do wyboru. I teraz
>jest OK - jest nieznaczna poduszka, ale symetryczna i tylko u gory. Troche
>go slychac, ale tylko jak przylozy sie do niego ucho (pozostale tez tak
>mialy). Koles tez powiedzial interesujaca rzecz - z doswiadzczenia wie, ze
>chociaz moj faktycznie nie trzyma symetrii to przez serwis producenta
>zostalby uznany za mieszczacy sie w normie (poza tym, nawet z Futura'mi ma
>podobne problemy, choc to inna klasa monitorow).

Ja posiadam CTX1785XE. Nieznaczne znieksztalcenie poduszkowe po bokach
jest (pomimo duzej ilosci regulacji nie da sie tego zmniejszyc do
zera). Ale to zbyt nie przeszkadza.
Gorzej jest z tym piskiem. Otoz przy 90 Hz i rozdzielczosci 800x600
slychac go wyraznie, i przy 1024x768 75 Hz tez go slychac. Za to jest
bezszelestny przy 1024x768 85 Hz, tak jak go uzywam. Wiec mam go do
dzisiaj.
Jeszcze jedno zjawisko: od czasu do czasu strzela. To znaczy obraz na
moment gaśnie (bardzo krótki) i zapala sie z powrotem. Ale jakieś
wyładowanie słychać. To mnie nieco przeraza, ale nie wiem za bardzo
jak mam udowodnic w serwisie, czy u sprzedawcy, ze on strzela, kiedy
robi jakos tak raz na 2 miesiace, zupelnie przypadkowo.

Wg tych ustaw, ktore opisales mozna wymienic sprzet na nowy nawet po 8
miesiacach uzywania? Gwarancje mam na 2 lata, ale gwarancja chyba
obejmuje tylko naprawe. Ja wymienilbym go na inny monitor, nawet za
doplata.
Pozdrawiam

--
Krzysiek Romanski