Re: Savage 3D

Autor: Fachman (fachman_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 26 Sep 1998 - 13:13:03 MET DST

>Interesuja mnie jego cena (oczywiscie jezeli jest w sprzedarzy,a jak nie to
>kiedy sie ukaze).Czy ktos ma informacje jak savage
>prezentuje sie wobec rivy, rivy TNT,vodoo 1 i 2
Chlopie na razie wstrzymaj konie na polski rynek trafila partia testowych
kart tzw. REV.A.
Oficjalni dystrybutorzy jeszcze jej w sprzedarzy nie maja, a jak miec beda
to wersje finalna REV.B
Jesli chodzi o wydajnosc Savage 3d ma wszelkie szanse przegonic Voodoo2 w
Quake a RivaTNT w direct3d. Oczywiscie pod warunkiem zastosowania pamieci
SGRAM 125MHz. Z moich danych wynika ze wersja BOX`owa Herculesa bedzie miala
wyjscie TV i wlasnie SGRAMy. Wersja OEM nie ma TVOut i tylko SDRAMy
standardowo chodzace na 100Mhz ale dajace sie podkrecic na 120MHz. Ale jak
to bedzie to zobaczymy.

Ja tam na razie zimuje z INTELEM740 i czekam na pelna wersje zbierajac kase
:)
Sadze ze jest to kwestia tygodnia moze dwoch kiedy wreszcie sie pojawi. A
poza tym Diamond i STB tez wypuszcza swoje tylko nie wiadomo kiedy.

Pozdrawiam
PS. Niedlugo powinny byc dostepne drivery pod 3dnow dajace porownywalna
wydajnosc jak na P2 w OPENGL (zrodlo www.3dnow.net)