Re: co to jest " Bogu| " ?!? wirus ???

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Fri 25 Sep 1998 - 23:21:00 MET DST

-----Wiadomość oryginalna-----
Od: Tomasz Kłoczko <kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl>
Do: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
Data: 25 września 1998 23:17
Temat: Re: co to jest " Bogu| " ?!? wirus ???

Sebastian Kolenda <jovles_at_friko5.onet.pl> wrote:
>: grupowicze pomóżcie !

>: na pulpicie coś utworzyło mi folder i plik o nazwie " Bogu| "
>: i w żaden sposób nie daje się usunąć

>Chyba dostałeś przesyłkę która ni była adresowana do Ciebie :>

>: W'95 twierdzi, że nie może go usunąć bo ma nieprawidłową składnię,
>: a DOS, przy próbie usunięcia, twierdzi że tam nic nie ma

>No bo tylko jej prawidłowy adesat może to usunąć.

>: skan dysku nic nie daje - twierdzi że błąd składni usunął, ale tego nie
robi
>: a to coś przy próbie usuwania tworzy koleją kopię (usuwalną)

> [...]

Trzy Twoje ostatnie posty to zwykle
zlosliwe przypierdalanie sie... Kobieta
Ci nie dala?

Marek Oberman
E-mail: pesk_at_pesk.org.pl | Strony o niekompetencji
   WWW: http://www.pesk.org.pl | firm, polityce ekonomii
   SMS: link ze strony glownej | ochronie srodowiska i..
http://www.koty.vr.pl <----- Strony o kotach ----->