Re: Monitor 15" z głośnikami

Autor: Macio (maciulek_at_czasnaeb.pl)
Data: Thu 24 Sep 1998 - 17:57:41 MET DST

Od jakiegos roku posiadam monitor GOLDSTAR z glosnikami wbudowanymi i nie ma
rzadnego migotaniaobrazu czy innych takich spraw. Ale dzwiek byl tak
"wspanialy", basy i sporany tak "idealne" ze zluzowalem i kupilem sobie
normalne glosniki do komputera. Tobie tez radze tak zrobic. Chociaz ostatnio
widzialem monitor PHILIPSA z glosnikami, graly calkiem cool ale do moich nie
maja porownania.

--
                                              Macio maciulek_at_czasnaeb.pl
3609e1d2.0_at_news.vogel.pl...