Re: Monitor Proview 17" - warte to cos?

Autor: sir Pawian (pawian_at_beer.com)
Data: Thu 24 Sep 1998 - 13:49:45 MET DST

On Tue, 22 Sep 1998 10:03:47 GMT, Zbigniew Romanowicz
<zbych_at_s1.ppcor.org.pl> napisal:

>Ja mam 15' proview i odradzam.
>No chyba , ze daja trzy lata gwarancji.
>pozdrawiam
>
>benny

tez mam 15", szajs jakich malo, kiedy tylko wyswietlam jakas wieksza
biala powierzchnie (typu nowe okno w windows) to mi cala wizja plywa
jakby kto w okolicy piec hutniczy wlaczal do sieci. slaby kontrast i
uciazliwa regulacja jasnosci. mala czestotliwosc odswiezania - po
prostu dziadowstwo
podobniez ten model ma slaba elektronike ale mam to w nosie i nigdy
sie juz nie wpakuje w proview
czesc

  /--\
( 0 0 )