Re: Czy warto WD Caviar AC26400 6.4GB UDMA ?

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Thu 24 Sep 1998 - 00:19:48 MET DST

-----Wiadomość oryginalna-----
Od: Dariusz Niemczyński <jerzu_at_topnet.pl>
Do: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
Data: 24 września 1998 01:02
Temat: Re: Czy warto WD Caviar AC26400 6.4GB UDMA ?

Andrzej J. Turowicz napisał(a) w wiadomości: ...

>Ile Caviarów ci się popsuło w pierwszym misiącu pracy ????????????

Nie wiem, jak jemu ale mi Caviar 1.2GB
padl w 4 miesiace po kupnie, wymieniony
na nowy ktory pracuje do dzis (odpukac
3 rok :)

Ostanio - 4.3GB pad w dwa dni po kupnie,
a wlasciwie zaczal walic glowica jak
lysy lbem o kant stolu, zgralem dane i do
sklepu - oddalem.

Od tego momentu przestalem myslec,
ze oszczedze na dysku kupujac zamiast
6.4 IBMa za 900, Caviara 6.4 za 730.
Bo te 170 zl to zadne pieniadze w porownaniu
z lazeniem nawet po solidnych servisach, nie
wspomne o utracie _danych_ (nie dup czy sejwow
quaka ;o)

Ps.
Nie wiem na ile zla opinia o Caviarach IDE
jest spowodowana ich faktycznie kiepska
jakoscia (??) a na ile pieprzonymi oszustami
sciagajacymi regenerowane dyski od producenta
za 60% wartosci. Tylko znowu co to za firma
ktora pozwala na takie "szopki" ???
Dlaczego takich afer nie ma w przypadku
np. IBMa czy Quantuma? Ja niestety wystapilem
z kregu uzytkownikow tej firmy, przez takie wlasnie
przecieki zlomu do Polski.

Pozdrawiam
Marek Oberman
E-mail: pesk_at_pesk.org.pl | Strony o niekompetencji
   WWW: http://www.pesk.org.pl | firm, polityce ekonomii
   SMS: link ze strony glownej | ochronie srodowiska i..
http://www.koty.vr.pl <----- Strony o kotach ----->