CTRL+ALT+DEL

Autor: Jarosław 'ALGI' Zagórski (algi_at_friko4.onet.pl)
Data: Wed 23 Sep 1998 - 08:24:41 MET DST

... no właśnie nie działa...
Krótka historia:
Była sobie Winda95 i wybieram "uruchom ponownie..."
No i zamyka się i zamyka i w momencie gdy powinien być reset.. czarny ekran
Myśle sobie Winda SUX ale pod DOSem to samo...
Jestem w DOSie i CTRL+ALT+DEL i .. czarny ekran...
Dlaczego komp może się nie resetować?
Dodam jeszcze że czasami z kompa odchodzi ciągły dźwięk "biłiłiłi" :)
Albo z PC SPEAKER'a albo z MODEMU...

Muszę teraz kompa resetować "jedynym słusznym przyciskiem"...
To bym już walił ale Winda powinna się jakoś normalnie zamykać...
Więc co to może być?

Proszę o CC: na priva bo wyjeżdżam i nie będzie mnie przez tydzień na
liście.

Pozdrówka

Jarosław 'ALGI' Zagórski                             |
algi_at_friko4.onet.pl                                  |
Galeria samolotów, film TOPGUN, przegląd softu i inne|
http://friko4.onet.pl/wa/algi/          UIN#:11215615|