Re: Kilka pytan odnosnie sprzetu - jesli ktos chce posluchac :)

Autor: Vindex (Vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 22 Sep 1998 - 13:43:38 MET DST

Jacek Fiok napisał(a) w wiadomości: <361071de.4032654_at_news.tpnet.pl>...

>Dziekuje, narazie postoje :)

I tak Cie to kiedys dopadnie - przygotuj sie juz duchowo :)))

>Z tym flashowaniem, tak przy okazji - w czym ten bios jest taki
>nietypowy? czy ma boot-block (mysle, ze ma, to w koncu najnowszy
>Abit)?

Problem jest dopiero wtedy jak Ci sie nie uda go poprawnie sflashowac
programowo. Kostka jest poprostu niestandardowa i mozesz miec problemy ze
znalezieniem odpowiedniego programatora

>Mam zamiar pogodzic sie z 375, zwlaszcza po przezyciach z moim
>aktualnym ip200mmx, ktory po 2/3 roku przestal juz dzialac na 250 -
>teraz jest 225.

Chcesz go puszczac na 75 MHz czy 83 MHz? Jesli na 75 to do 375 bedziesz
musial kupic 333. Celerony grzeja sie znacznie mniej niz inne procesory bo
sa poprostu gole - dla celow testowych umiescilem C333 w identycznej
obudaowie jak ta z P2 - grzal sie _duzo_ mocniej. IMHO te 83 MHz bez
problemu powinno CI dzialac duzo dluzej niz te 2/3 roku

<Ciach>

>Chodzi mi wylacznie o $$$, poki co nie mam stalego zrodla dochodow i w
>tej chwili mam do dyspozycji max jakies 1500-1700PLN.

No tak - to wyjasnia sprawe ...

> A z tym G200&V2
>- wiem, ze to fajnie, tylko drogo... dlatego mysle albo o samym g200,
>albo o samym banshee; w tej chwili mam w slabszym kompie rive i jakos
>zyje (tylko ten glupi unreal nie bardzo!), przeloze ja do p2, a tu sie
>wstawi jakiegos syfa - poki co.

IMHO powinienes kupic G200 - chocby SD. Riva staje sie powoli za slaba wiec
z nim pojawi sie na rynku tania karta na Banshee to mozesz miec coraz
wieksze trudnosci z rozsadna iloscia fps

<ciach>
>Tak.
>
>Znowu kwestia $$$. Zobacze jeszcze tego Daewoo, jesli sie da przezyc,
>to moze go wezme. "Jakosc jest funkcja ceny" - a powazniej, jak bede
>przy kasie, to wtedy kupie cos lepszego - raczej nie bedzie problemow
>ze spyleniem uzywanego monitora. Tak mysle.

Wszystko zalezy od ceny :) Sproboj popracowac chwile na tym monitorze - oczy
masz jedne na cale zycie wiec jesli bedzie kiepski to poszukalbym jednak
czegos innego. Zreszta zawsze mozesz kupic na raty. Jest jeszcze jedno
wyjscie - daj to Daewoo bratu a sobie wez ten poprzedni monitor :)

>Nie wiem!

Khem. Drobna pomylka - zle przeczytalem i sadzile ze chodzi Ci o karte
dzwiekowa :)

<ciach>
>Wiem, ze w stanach mozna miec vortexa (1) za $19.95. Ale to nie ten
>swiat.

W okolicach 100 zl mozna juz jakiegos Vortex'a kupic

>Pewnie, dzieki :)

No problem - jesli mialbys jeszcze jakies problemy to z checia Ci pomoge :)

>Jacek Fiok, Warszawa

Pozdrowienia

Vindex