Re: Matrox - FlashBIOS zdechł

Autor: Vindex (Vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 22 Sep 1998 - 13:22:22 MET DST

Marcin Witek napisał(a) w wiadomości:
<6u76vk$nbs$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
>Coś mi się walnęło i wypadł mi bios z Matrox Mystique, a nie da rady go
>przeprogramowac, bo
>WARNING : PIN's structure cośtam cośtam i potem
>WARNING : BIOS is invalid,

<Ciach>
Rozumiem ze probowales go przeprogramowac z inna karta? Probowales Isowej?
Jesli tak to pozostaje Ci kontakt mail'owy z Matrox'em - swojego czasu
pisali ze wysylaja program do przeprogramowania bios'u wlasnie w takich
przypadkach. Sproboj napisac na Karina.Hould_at_Matrox.COM

Pozdrowienia

Vindex