Re: o firmie UNIA ....

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Mon 21 Sep 1998 - 12:46:19 MET DST


"Rafal Bisingier" <ravbc_at_polbox.com> napisał(a):

> Vibez wrote in message ...
> >
> >Rudy napisał(a) w wiadomości: <6tpj14$act$1_at_gemini.webcorp.com.pl>...
> >>Ostatnio widzialem komputer zakupiony w firmie UNIA w Warszawie, ktory
> mial
> >>zaplombowana obudowe (rozkrecenie = utrata gwarancji ) , mysle ze to
> sa
> >>niezle jaja ......
> >>
> >Niezle jaja to sa jak sie madrale biora do unowoczesniania swoich
> kompow nie
> >majac o tym zielonego pojecia.
> >Bo niby skad tyle pytan na tej liscie ?
> >Nie jestem z firmy Unia ale w dobrej firmie sama operacja wymiany
> >czesci czy upgrade'u jest bezplatna gdy komp ma gwarancje, wiec po co
> >grzebac ? :-)
>
>
> Ano mi się na ten przykład często zdarza wsadzać różne rozszerzenia na
> tydzień (kartę sieciową to do niedawna przekładałem prawie co dwa dni -
> bo była pożyczona) i co? Mam za każdym razem zasuwać do sklepu,
> zostawiać kompa na kilka godzin po to żeby mi łaskawie włożyli kartę, a
> następnego dnia zasuwać powtórnie żeby ją wyjęli?

Jakbyś tak przez dwa tygodnie bez przerwy przychodził co drugi dzień
to pewnie by ją odplombowali za darmo ;)

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...
  



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:37:59 MET DST