Re: Jaka karta grafiki na 100 MHz

Autor: Jakub Chmielewski (yacoob_at_ic.com.pl)
Data: Sun 20 Sep 1998 - 15:47:15 MET DST

Refix napisał(a) w wiadomości: <6u18b1$oct$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...
>Witam !
>Pytanie jak w temacie tzn. jaka karta grafiki pracowałaby
>bez problemu z magistralą 100 MHz. ( płyta Asus P2B )
>
>========Refix========

Kazda karta grafiki bedzie wspolpracowac z predkoscia magistrali 100mhz, bo
wtedy predkosc szyny pci wynosi 33mhz czyli dokladnie tyle ile powinno.
Problemy moga sie pojawic wtedy gdy czestotliwosc pci bedzie wieksza niz ok
40Mhz. Polecam lekture instrukcji (str 14) - tam podane sa odpowiednie
czestotliwosci.
Najlepiej kupowac karty zgodne ze specyfikacja pci 2.1 (moja stara karta
graficzna nie wiedziec czemu zarla sie z nowym kontrolerem SCSI PCI) Po
wymianie na badziewnego s3 trio 3d wszystko gra i buczy.

Pozdrawiam

Jakub Chmielewski