Re: Plyty wieloprocesorowe

Autor: p0li (p0li2_at_friko6.onet.pl)
Data: Sun 20 Sep 1998 - 01:33:20 MET DST

On Sat, 19 Sep 1998 14:57:31 GMT, rsokol_at_iname.com (Radoslaw Sokol)
wrote:

>Hi,

>Wypowiem się na temat Windows NT: sam system robi z dwóch procesorów
>niewielki użytek - chyba, że masz dyski obsługiwane w trybie PIO (wtedy
>jeden procesor obsługuje czekające operacje I/O, a drugi dalej liczy).

>Tak. I oba z pełną prędkością. Ale jak puścisz jeden program
>jednoprocesorowy, to na maszynie dwuprocesorowej będzie
>wolniejszy, niż na jednoprocesorowej.

>AFAIK Celeron nie może w ogóle obsługiwać wieloprocesorowości
>(jeżeli się mylę, niech mnie ktoś poprawi).
Poprawiam: Celeron nie może obsługiwać wieloprocesorowości - to fakt,
jednak Celeron z małymi przeróbkami już może i bardzo ładnie ją
obsługuje. Na stronie pt.: The Dual Celeron Project jest pełen opis ze
zdjęciami jak 2 Celerony 266 pogonić razem na Asusie P2B-DS z
prędkością 2 x 412 MHz

P0zdrawiam P0Li

p0li2_at_friko6.onet.pl

p0li_at_promail.pl