Re: g200 czy Savage ???

Autor: Fachman (fachman_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 19 Sep 1998 - 23:06:33 MET DST

>Na podstawie wypowiedzi osoby ktora ta karte posiada. Nie mam podstaw
>mu nie wierzyc a zgodnie z jego opowiesciami pierwsze sterowniki do S3
>"wykonczyly" mu Windows'y. Co pare dni pojawiaja sie nowe sterowniki
>beta i jak narazie nadal sa dalekie nawet od przyzwoitosci
Nie spotkalem sie z zadnymi przykladami narzekan na niekompatybilnosc
Direct3d, a testow widzialem juz dziesiatki, inna sprawa to OPENGL
>Cytujac: "migotanie obrazu w D3D (np. w NFS 3 w menu) i
>zalamywanie sie obrazu (robia sie czarne paski)."
Trudno mi jest tutaj dyskutowac ale zwaz czy to ze dbaja o klienta i ciagle
wypuszczaja nowe nalezy traktowac in minus

>Poniewaz prowadzilem na ten temat juz ze dwie rozmowy na tej grupie w
>ostatnich tygodniach to nie bede sie powtarzal - przejrzyj je sobie
>to moze zrozumiesz.
Nie jest tak zle a matrox rowniez mial bledy podczas startu w sterownikach.
Zwaz ze karta ta jest w produkcji od tygonia, moze dwoch

>Jakies konkrety?
Matrox rowniez mial bledy podczas startu

>To rzeczywiscie rewelacyjnie - Millenium 2 mialo 27. Virge nigdy nie

Millenium 2 na OPENGL??? A co z bilinearnym filtrowaniem??
>byl rewelacyjny - swojego czasu byl niezly ale to juz prehistoria.
>Problem w tym ze poza iloscia wyprodukowanych chipsetow S3 nie jest w
>stanie osiagnac nic wiecej. Sztandarowym przykladem ich podejscia do
>klienta koncowego byly karty na Sonic Vibes - mialy calkiem przyzwoite
>mozliwosci ale z powodu beznadziejnych driver'ow ktore przez rok nie
>wyszly z fazy beta (a S3 juz sie z tego chipsetu wycofala) byly dla
>uzytkownikow tylko utrapieniem. Jak narazie zapowiada sie ze Savage ma
>duze szanse na podobny los
Ciekawe : kumpel ma Sonica i WSZYSTKO MU CHODZI, a poza tym przesadzasz

Pozdrawiam

PS. sciagnij sobie program do kompresji tekstur na
www.s3content.com/index3.htm i sam ocen i dowiedz sie jak Pabst wykorzystuje
swoja pozycje