Re: o firmie UNIA ....

Autor: Robert Wojciechowski (bigkret_at_polbox.com)
Data: Sat 19 Sep 1998 - 16:11:01 MET DST

Krzysztof Bogucki wrote in message
<3602EEC5.2B13BEE6_at_www.infohotel.com.pl>...

>Ma gosc racje, popieram jego zdanie calym soba.

No tak. Wszyscy rowniez maja samochody i punkty serwisowe pod samym
nosem.Czeste przewoziny sprzetu na polskich drogach rownych jak stol
ani chybi wplywaja dodatnio; wytrzasaja wirusy z HDekow itp.
Nie wspomne o milym sposobie spedzania wolnego czasu na podrozach
i rozmowach z przemilym i zwykle b.uprzejmym pracownikiem
"dobrej firmy". Przemyslany zakup instalowanego produktu za ktory
zaplacilismy 50% wiecej powoduje ze po zainstalowaniu w serwisie
wspaniale oprogramowanie i hardware nigdy niema z nim zadnych
klopotow.Zworek w dobrym sprzecie oczywiscie sie nie spotyka.

Tez popieram .

Bigkret