Re: konkretna odpowiedz ???!

Autor: Konrad_1 (grochalk_at_ornak.waw.pdi.net)
Data: Fri 18 Sep 1998 - 13:01:55 MET DST


Denny (lub nie obslugiwany) alpha blending

On Thu, 17 Sep 1998, tomb wrote:

> czesc, czy ktos moglby udzielic mi konkretnej odpowiedzi na nurtujace mnie
> pytanie. a mianowicie:
>
> skad sie biora te wszystkie kreski i kropki (syfy) w np. unrealu i quake'u.
>
> co jest winne, directx,opengl,glide, ktore wersje, moze ustawienia zmiennych
> voodoo, a moze nie ???
> pozdrawiam
>
> tomb
>
> tbuchta_at_zeus.polsl.gliwice.pl
>
>
>
>
>
>
>
>



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:37:37 MET DST