Re: szukam ponad 700mb cdr

Autor: Grzegorz Szyszl'o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 18 Sep 1998 - 09:57:02 MET DST

iron_at_friko.onet.pl (Ireneusz Brejer) wrote:
>wiem ze NTG ale juz nie wiem gdzie szukac....

w zasadzie nie ma podgrupy na ten temat, wiec ..... tutaj :)

>czyste cd o pojemnosci ponad 700mb. znacie moze jakis sklep w w-wie ?
>albo wysylkowo ? wiem ze byly takie cd maxweli oraz sony.

jak bedziesz kupowal, to nie zwracaj uwagi ile pisze MB.
np. na Philips pisze 700MB, co jest bzdura. zalezy jak kto policzy.

w megabajtach plyta 74min ma 650MB. w przeliczeniu na dziesietne mega,
dale to 682MB, a po oddaniu przestrzeni zajetej na dane organizujace zapis,
dale to 700MB. dobre nie ? :))) a fizycznie plyta ma jeszcze wiecej,
bo prawie polowa to sumy kontrolno-korekcyjne.

Wracajac do tematu. jesli chcesz faktycznie CDR 700mb, to patrz
czy czas w minutach jest wiekszy od 74min. powinien byc chyba 80 lub 83.
doladnie tego nie wiem. ale wiecej niz 74.

Gdzie to kupic ? nie mam pojecia. ale taka pojemnosc maja np. TDK,
ale one sa do nagran muzycznych. nie mialem tego w reku, bo gdybym mial,
to bym sprobowal czy dadza sie na tym nagrac dane. teoretycznie powinny.

Pozdrawiam,