Re: Czesci od Przemka Mikosza (podobna w Wawie!!!)

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Fri 18 Sep 1998 - 09:31:49 MET DST

-----Wiadomość oryginalna-----
Od: Andrzej P. Wozniak <please-no.usher_at_polbox.com>
Do: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
Data: 18 września 1998 09:47
Temat: Re: Czesci od Przemka Mikosza (podobna w Wawie!!!)

>Zajrzałem na tę stronę i nie mogę zrozumieć, dlaczego klient z ulicy
>ma zgadywać, kto się ukrywa pod symbolem JR. I dla kogo / dlaczego w
>źródłach widnieje też zapis content = ...procesor sex porno hdd...?
> ^^^^^^^^^

Albo jestes slepy, albo nie chcesz zauwazyc
ze w tym samym zrodle stoi jak wol imie i nazwisko
autorra Ryszar Janiszewski.

A co do contenta to dlatego daje sie
tu sex i porno, bo 3/4 ludzi chodzacych
po I-necie nic innego nie robi
tylko wpisuje do wyszukiwarek wlasnie
"sex" i "porno" ewentualnie "gole dupy"

Taki wpis ma spowodowac sciagniecie
na strone wiecej ludzi i jest to normalna
sztuczka stosowana nawet przez firmy
na swoich stronach.

Pozdrawiam
Marek Oberman
E-mail: pesk_at_pesk.org.pl | Strony o niekompetencji
   WWW: http://www.pesk.org.pl | firm, polityce ekonomii
   SMS: link ze strony glownej | ochronie srodowiska i..
http://www.koty.vr.pl <----- Strony o kotach ----->