Re: g200 czy Savage ???

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Fri 18 Sep 1998 - 06:59:29 MET DST

-----Wiadomość oryginalna-----
Od: Jacek_M <jackysky_at_polbox.com>
Do: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
Data: 18 września 1998 03:24
Temat: g200 czy Savage ???

>Witam !
>
>Skladam wlasnie kompa i licze na wasza pomoc w doborze karty grafiki.
>Problem jest spory biorac pod uwage zalew nowosci. Na poczatek odrzucilem
>Rive tnt ( drivers rulez :) ). Na placu boju pozostaly matrox g200 i s3
>savage. Zalezy mi na jak najwyzszych parametrach obrazu ( mam dobra 17" )
>oraz na akceleracji 3d (przydaloby sie takze wspomaganie mpeg2. Nie gram
>zbyt wiele ,wiec voodoo2 to strata pieniedzy...

A moze poczekanac nakarty oparte o Banshee f-my VooDoo?
Ponoc b. dobra ma byc w 2D i bardzo przyzwoita w 3D
A tak na marginesie to wiadomo kiedy to to bedzie juz
w Polsce?

Pozdrawiam
Marek Oberman
E-mail: pesk_at_pesk.org.pl | Strony o niekompetencji
   WWW: http://www.pesk.org.pl | firm, polityce ekonomii
   SMS: link ze strony glownej | ochronie srodowiska i..
http://www.koty.vr.pl <----- Strony o kotach ----->