Re: ??? program email + news dla W95

Autor: Jaroslaw Andrzejewski (jareka_at_dawid.com.pl)
Data: Mon 14 Sep 1998 - 14:40:33 MET DST

Sat, 12 Sep 1998 19:18:25 GMT, lbajon_at_sgh.waw.pl (Łukasz Bajoński)
napisał(-a):

>Agent powinien wystarczyć, w helpie opisali dokładnie konfigurację dla
>wielu użytkowników
Nie czytałem helpa, ale skopiowanie do katalogu roboczego plików
mainenu.clx i mainenu.tlx, założenie katalogu DATA i stworzenie skrótu
do AGENT.EXE powinno wystarczyć.
IMHO Agent jest b.elastyczny: ma eksport i import wiadomości,
konfigurację dla wielu użytkowników, serwerów (np. opisaną powyżej).
Brak mi jednej rzeczy: żądania potwierdzania dostarczenia i odczytania
wiadomości przez adresata. Miał to Pegasus Mail. Może się nie
doszukałem i ktoś zna rozwiązanie?

-
Jarek Andrzejewski

--