Re: CeleronA, Asus P2B i 2.2 volta

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Thu 17 Sep 1998 - 00:39:08 MET DST

-----Wiadomoœć oryginalna-----
Od: AsH <ash_at_d2.org.pl>
Do: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
Data: 17 wrzeœnia 1998 02:21
Temat: CeleronA, Asus P2B i 2.2 volta

>Ihhaa ! Po zalakierowaniu paru pinow Celeron pracuje tak jak od niego
>oczekiwalem - na 450 Mhz. Mija juz 10 godzina od odpalenia i jest OK.
>Przez 5 godzin meczylem system loopem z Final Reality na software
>rendering. Temperatura procka praktycznie bez zmian (na pewno
>chlodniejszy niz moje dotychczasowe pII 266 :>).
>
>Nie polecam lakierowania lakierem do paznokci - za miekki :). Sam
>pomalowalem farba (lakierem) z utrwalaczem, sluzaca do maskowania
>odpryskow na lakierze samochodowym :). I trzyma. Asus pluje sie ze zle
> [...]

I dzieki Bogu :) dzis po zawaleniu listy
moimi przemysleniami abit vs asus
zamowilem w koncu asusa i celerona 300A :)

Ps.
Masz BOXa czy "golasa"?

Pozdrawiam
Marek Oberman
E-mail: pesk_at_pesk.org.pl | Strony o niekompetencji
   WWW: http://www.pesk.org.pl | firm, polityce ekonomii
   SMS: link ze strony glownej | ochronie srodowiska i..
http://www.koty.vr.pl <----- Strony o kotach ----->