Re: Wolne połączenie

Autor: FREDi (fredi__at_friko4.onet.pl)
Data: Wed 16 Sep 1998 - 21:20:45 MET DST

>A propos wolnego polaczenia, to u mnie jest 14400. Ktos mi wspominal
>ze to moze byc wina jakiejs PCM-ki (kilka numerow w jednej linni).
>Czy ktos wie dokladnie co to jest i jak to usunac?

PCM to 3 linie na jednym kablu. Normalnie dzwoniac nie odczuwa sie
tego - jakosc glosu IMO nadal taka sama. Przy polaczeniu modemowym
przepustowosc drastycznie spada. Jesli masz PCM i wyciskasz 14400 to
"szczesciarz" z ciebie. Jedynym ratunkiem AFAIK jest wczesniejsze
zarejestrowanie modemu :)))))) Calkowity bezsens - no bo jak ktos kto
ma juz PCM i dostanie pozniej modem pod choinke ma tego uniknac.
A czy da sie to sciagnac z linii - musialbys miec wujka w TePsie :((((

FREDi
mailto:fredi__at_friko4.onet.pl