Re: scaner MICROTEK Phantom 330

Autor: Silver (silver_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 15 Sep 1998 - 18:49:10 MET DST

Tałajczyk Piotr napisał(a) w wiadomości:
<36064e01.12220133_at_news.tpnet.pl>...
>czy słyszeliście coś może odnośnie tego skanera?
>(MICROTEK Phantom 330) leży sobie to u nas w sklepie i bardzo łądnie
>wygląda (wysokość nie wiecej jak 2.5-3cm, całe czarne, zgrabne -miód
>:>). fajnie by było gdyby nie sprawiało kłopotów i ładnie skanowało.
>podłącza się to pod LPT, rozdzielczosć interpolowana 4800, A4.
>gdyby ktoś z Was wiedział coś więcej na temat tego skanera to niech
>coś skrobnie.
>aha... cena wydaje się być też rozsądna 330PLN.

Cze!
Zobacz test porownawczy w CHIP nr. 6/98 jest tam test scanerow i Micrtoek
wypadl bardzo dobrze a tak BTW to Microtek jest niezla firma scanerowa :))
Ja tez sie czaje na tego Phantoma nie wiedzilame ze taki tani 330PLN z Vat
czy bez ????
Prawdopodbnie bede mial z niemiec ale sam nie wiem czy ryzykowac zakup w
niemczech jak sie cos sypnie to lekki problem :-o
Tak poztym to nic nie wiem o tym sakerze tyle co pisza w Chip 6/98!!

Na razie.
Silver
silver_at_box43.gnet.pl | ....bippp.........
http://friko3.onet.pl/lg/silver_x/ | ...disconnect..!