Re: C300A na Abicie - kolejny sukces

Autor: Kris (kris007_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 16 Sep 1998 - 13:22:25 MET DST

>Wiem to doskonale, ale ja musze kupic
>sprzet do konca tygodnia (do niedzieli)

Masz pecha.

>Poza tym jesli sukces lezy w 2.05 a
>w Asusie nie da sie tego ustawic,
>i nikt nie ustawil jak do tej pory,
>to chyba jak kupie asusa za
>2 tygodnie tez nic nie zmieni?

>Przewaga Abita w tym przypadku
>to chyba wlasnie ta plynnna regulacja
>napiecia. Jesli Asus tego nie ma
>to i za 2 tygodni nie bedzie mial

Po pierwsze może się zmienić. Te 0.05V gra rolę w przypadku Abit'a. W
Asus'ie może być inaczej. Ktoś może mnie wyśmiać ale znane są przypadki, że
ten sam procek działał na danym ustawieniu na Asus'ie a na Abit'cie wymagał
podniesienia napięcia (to jest właśnie świadectwo większej stabilności) więc
może nowy bios do Asus'a...? No i najważniejsze: są sposoby aby podnieść
napięcie procka na każdej płycie slot 1 łącznie z Asus'em. Jak już
powiedziałem sam jak trzeba to zrobię ale innym na razie nie będę polecał.

>Dobrze kombinuje, czy znow nie
>w te manke ? ;)

Dobrze kombinujesz. Ale decyzję podejmiesz sam. Ja się nie mam zamiaru
podkładać.

Kris.