Re: Tomshardware a c333A

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Wed 16 Sep 1998 - 11:13:52 MET DST

-----Wiadomość oryginalna-----
Od: Piotr Sobczak <piotrs_at_tch.com.pl>
Do: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
Data: 16 września 1998 12:45
Temat: Re: Tomshardware a c333A

Ciebie

>Wziolem plyte A-Open AX6B i bez wzgledu czy jest stary BIOS czy nowy czy
>nawet najnowszy ale beta to Celerona 300A i 333 nie da sie ustawic na szyne
>100 MHz, max 83 MHz. Mnoznik tez nie do ruszenia... ;(
>Wyglada na to, ze poprzednie steppingi tych procesorow byly podkrecalne a
>najnowsze (i to nie tylko Celerony bo PII tez) niestety sa zablokowane.
>Ja widzice nie jest to napewno wina plyta ASUS P2B, na innych jest to samo,
>sorry... :(((

Dzis dostalem na priva info
od czlowieka ktory ma Abita BH6
i celerona 300A puszczonego
na 4.5 x 100 przy 2,2V
Mowi ze chodzi stabilnie.

Pozdrawiam
Marek Oberman
E-mail: pesk_at_pesk.org.pl | Strony o niekompetencji
   WWW: http://www.pesk.org.pl | firm, polityce ekonomii
   SMS: link ze strony glownej | ochronie srodowiska i..
http://www.koty.vr.pl <----- Strony o kotach ----->