Re: i740 i ASUS SP98AGP-X

Autor: Long (andrzejw_at_kki.net.pl)
Data: Mon 14 Sep 1998 - 23:36:25 MET DST

On Mon, 14 Sep 1998 11:14:14 +0200, Dariusz Brzeczkowski
<dbrzecz_at_tempac.okwf.fuw.edu.pl> wrote:

>Czy komus poprawnie dziala karta graficzna bazujaca na i740 na plycie
>Asus SP98AGP-X lub innej typu TX-PRO (nie Pentium II), a jesli tak to
>jaka?

Mialem ostatnio kupic ta karte, ale przerazilo mnie stwierdzenie ze
stron Intela, ze jest to karta optymalizowana pod procesory PII.
Jako ze mam TX PRO wolalem nie ryzykowac, bo slowo "optymalizacja"
najczesciej oznacza wlasnie to, ze cos dziala albo nie.
Z tego co wiem, to karta chodzi z chipsetem MVP3 a nie dziala
z VP3.
Nie wiem jak jest z TX PRO (bo w odroznieniu od zwyklego TX to chyba
nie produkt INTELA, chodz moze sie myle).
Pozdrawiam
Andrzej