Re: regiony w winfast 3d

Autor: Domin 'Alien' Wnek (domin_at_elektron.pl)
Data: Mon 14 Sep 1998 - 23:30:18 MET DST

REJS wrote:

> czy istnieje jakis program (crack) umozliwiajacy zmiane wybranego
> regionu. Wedlug instrukcji mozna amienic region tylko 10 razy :(

Ha! No więc właśnie. Oto jest pytanie. Okazuje się, że crack jest
zupełnie niepotrzebny. Po szczegóły zapraszam na priva, bo nie chce mi
się tyle pisać... ;-)))). W każdym razie znalezienie rozwiązania zajęło
mi jakieś 10 minut (i to zupełnie przypadkiem - bo byłem w trakcie
szukania jakiegoś programu do ustawiania refreshu w DOSie, którego
zresztą i tak nie znalazłem).

Z niewątpliwym poważaniem,

--
Domin 'How do I become the Avatar? Or Han Solo maybe?' Wnek
http://www.kki.net.pl/decay