Re: Zoltrix TV MAX OSZUSTWO!

Autor: Ramon Dustet (rdustet_at_accent.com.pl)
Data: Mon 14 Sep 1998 - 12:40:06 MET DST

Panie Piotrze jak mog pan pomyslec ze oszukujemy klientow? :-(

Jesli chodzi o PAL BG to karta w tej wersji (dla polski) nie obsluguje.
Producent produkuje rozne wersje w zaleznosci od kraju przeznaczenia.
Jesli chodzi o dyskietki z programem do txt to dokladnie w takiej formie
dostalismy od dystrybutora wiem ze to wiocha ale nie mamy na to wplywu.
Podejrzewam ze jest to zwiazane z tym ze jest to program dedykowany tylko dla
polski i producent zoztawil to dystrybutorom.

Pozdrawiam Ramon