CTX1569UA - jak ustawić geometrię?

Autor: Grzesiek W. (wisz_at_friko2.onet.pl)
Data: Mon 14 Sep 1998 - 00:11:39 MET DST

Hej!
Niedawno kupiłem monitor CTX1569UA (kineskop Trinitron). Po rozciągnięciu
obrazu (tryb 800x600) do maksymalnych rozmiarów (tak jednak aby wszystko
było widoczne) okazało się, że obraz ma zniekształcenie tzw. "siodełko" na
górnej linii poziomej (brzeg obrazu). Można to też opisać jako
"wyciągnięcie" górnych rogów ponad hipotetyczny przebieg linii poziomej. Czy
komuś udało się zwalczyć taki defekt? Standardowe metody regulacji geometrii
nie dają rezultatu. W zestawie używam niestety słabej karty Cirrus Logic
5434 PCI (2MB), zaś jedyne sterowniki jakie znalazłem w W to do monitora
CTX1565. Czy mogą mieć one realny wpływ na powyższy problem?

Pozdrawiam, Grzesiek
wisz_at_polbox.com.pl