CD bootable - kilka pytan.

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Sat 12 Sep 1998 - 16:10:07 MET DST

Witam,
Temat byl juz walkowany, ale thready uciekly mi z archiwum, wiec musze
spytac o pare rzeczy:
1) Czy na dyskietce systemowej musza byc Config.sys i Autoexec.bat
plus wszystkie ladowane przez nie pliki, czy tylko io.sys, msdos.sys i
command.com (no i dblspace.bin) od w95OSR2, a wszystko inne na dysku
razem z reszta "zrzutki" ?
2) Driver do cd i mscdex na zrzutce i w configach byc musza, right?
3) CD bedzie nagrany w takim systemie, ze niektore katalogi sa z
jakichs :-))) powodow nie do ruszenia pod DOSem (Juliet?). To mi nie
przeszkadza, bo katalogow na tej plytce nie bedzie. A co z plikami?
Beda dwa archiwa .rar spakowane pod DOSem, plus troche krotko
nazwanego (8.3) badziewia.
4) Czy taki bootowalny CD bedzie nagrany "w jednym kawalku", czy tez
pliki systemowe beda jakos oddzielone od reszty zawartosci?
Zapytawszy pozdrawia
Mordazy von BinHex

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--